Page 40 - 4x4 Maailma | KESÄ-HEINÄ-ELO 24
P. 40
Säilytystilaa löytyy edestä, vesieristettynä ja
apukuskin edessä on iso konsoli. Lukitus on tukevaa
tekoa.
varustettu ohitusventtiilillä ja
lisäsäiliöllä. Ohitusventtiiliä ohja-
taan sähköisesti ns. Dynamix
DV -järjestelmän kautta, joka
koostuu useista antureista ja tie-
tokone -boksi tulkitsee anturei-
den välittämän datan ja lähettää
Penkit ovat ajo-ominaisuuksien kanssa samalla tasolla, samoin vyöt. sitten säätöpyynnön venttiileille.
Järjestelmä toimii käytännössä
perinteisyys jääkin. Edessä on tetta jämäkämpää tekoa. Takana kymmenesosa sekunneissa.
iskunvaimentimien kiinnitys ve- löytyy vielä pitkittäistukivarsien Näin, esimerkiksi kaarteissa
detty alas alimpaan tukivarteen. vieressä TOE-tukivarret. Takana kallistelu saadaan minimoitua,
Tätä varten on kiinnityksessä on joustovaraa mukavat 29” eli hypyissä jousitus tiukkenee au-
Y-lenkki. Mitä tällä saavutetaan? 73,7cm. Edestä ja takaa löytyvät tomaattisesti jne.. Dynamix DV
Tietysti pidemmät joustot (edes- kallistuksenvakaajat, jotka ovat systeemiä ohjataan Polariksen
sä: 27”/68,5cm). Takana on jykevä sähköisesti irti kytkettävissä. Ride Commandin kautta hytistä.
monilinkkituenta, jossa pitkittäis- Vaimentimina ovat FOX 3.0, Esiasetuksiakin on neljä eli Com-
tukivarret on ns. boxed -mallia. joiden paksuus on 3” (7,62cm) fort, Rock, Track ja Baja. PRO
Poikittaistukivarret ovat myös as- , vaimentimet ovat tietysti R:ssä taitaa olla ensimmäisenä
käytössä mönkijä maailmassa
adaptiivinen iskunvaimennus.
Rengaskoko on vakiona
32x10x15 ja vakiogummeina
ovat Maxxis Rampare Furyt. Uusi
tuttavuus, aika aggressiivinen
All-Terrain tyyppinen kuvio ja
kuvion uskoisi antavan sivulle tu-
levien reunapalojen kautta myös
sivuttaispitoa kalliolla. Ainakin
hiekalla, soralla ja asfaltilla näyt-
tivät toimivan ok. PRO R2:ssa on
siirrytty autoista tuttuun pyörän
napaan. Itse napa on pultattu
Polkimet ovat hyvin sijoitettu. Jarru ja kaasu ovat viidellä pultilla ja sisälaakeri on
samalla tasolla, joten vasemman jalan jarrutus prässätty. Hyvä ja huono asia.
Apukuljettajalla on myös tukevat onnistuu. Vasemman jalan lepuutuspoljin on mittava Maasto-olosuhteissa, jos laakeri
jalkatuet. kooltaan.
pettää tai stumppi veto-akseli
38