Page 44 - 4x4 Maailma | KESÄ-HEINÄ-ELO 24
P. 44
ja kun turhan tiukasti nuoli
kaarretta..ohjaus kertoi suo-
raan, että nyt alkaa etupyörä
pettämään alta. Pieni liike ratista
ja taas mennään. Ohjauksen
nopeuden takia ei normaaliajos-
sa tarvitse käsiä irroittaa ratista.
Rankassakin kanttauksessa
kallistelu on todella vähäistä,
kiitos superjousituksen. Soratiel-
tä etsittiin kaikki kuopat ja RZR
PRO2 meni tunteettomasti yli.
Siinä vaiheessa, kun maahan-
tuoja edustaja ottaa kaksin käsin
kiinni apukuskin kauhukahvasta
voi todeta, että vauhtia on ehkä
sopivasti, mutta ehkä silti vielä
lisää... Jarrut ovat raskaat, niitä
saa painaa tosissaaan, mutta
ne purevat voimalla ja ilman
vikurointia. Polaris RZR PRO 2:lla
Mittaristo on nykyaikaa .Ne tärkeimmät eli nopeus- ja kierroslukumittarit ovat erittäin selkeät ja on niin helppo ajaa todella isoa
korostettu.
kovaa ja samalla ylittää omat
rajansa ilman, että sitä adrenaali
huumassa ymmärtää. Eli voima-
varohin pitää suhtautua kunnioi-
tuksella. Melkein toivoisi, että
nyt puolikkaan oven yläosaan
saisi turvaverkon, etteivät kädet
olisi hytin ulkopuolella mikäli
mennään ympäri. Tai sitten For-
mula Offroadista tuttu vasem-
man käden turvaside. Vahvan
rungon, vahvan turvakaaren,
tukevien penkkien, nelipiste-
vöiden ja hyvän kypärän takia
Kun kyseessä on kuitenkin siviililaite (Factory
loppuliitettä kantavat kisapelit on erikseen) kaikki on nurin menossa hyvin,
niin mukana on Rockfordin Fosgate Stage Ohjauspyörän oikeanpuoleisilla painikkeilla kunhan pysyy vain hytin sisällä.
2 vahvistin, tehoa löytyy 4-kanavaisesta säädetään ajomoodia Baja,Rock, Track ja Apukuskillakin on hyvä kauhu-
varmasti riittävät 400W ja soundit siirretään Comfort. Punaisella napilla jousitus säätyy kahva ja tukevat jalkatelineet.
4 -kaiuttimen ja subbarin voimin ilmoille. välittömästi tiukimpaan asentoonsa esim. Vahingot ovat sillon vain aineelli-
Riittänee isompiinkin juhliin? hyppyjen alastulossa. sia. Terveyttä ei saa edes rahalla.
dilla valitaan sopiva jousituksen mäisenä huomaa ohjauksen Niin...
perusasetus (Baja, Rock, Track, nopean välityksen. Vain puoli-
Comfort tai Demo). Käännetään toista kierrosta laidasta laitaan. Koska Polaris on syntynyt USA:ssa
avainta ja 4-sylinterinen kone Totuttelussa jo huomasi, että niin tietysti ei pidä unohtaa niitä
hörähtää käyntiin. Soundit ovat potkua on ja paljon ja voima tärkeitä asioita eli mukinpitimiä,
vakioputkellakin sitä luokkaa, tulee samassa sekunnissa ilman latausvaihtoehtoja ja Rockfordin
että naapurustolle (ainakin turboviivettä. RZR PRO2 on varta vasten tekemiä soittopelejä,
tiheään asutulla Uudellamaalla) taivaallinen ajaa, se suorastaan jota varten se 1700W! laturi on
kannattaa ostaa korvatulpat pakottaa nostamaan vauhtia varmaan vakiona, etukameraa,
ennen käyntiin laittamista. kierros kierrokselta. Ja ohjaus. peruutuskameraa.. Vaikka ei ulos-
Ratti, joka ei ole pyöreä vaan PRO2:ssa on sähköinen tehostin näkemiseen kameraa tarvitse...
ns. alhaalta tasareunainen on (jota ei uskoisi). Ohjaus ker- ehkä ne pitää olla.
sopivan paksu, pintamateriaali too millimetrin tarkasti missä RZR PRO2 on rankka kisa-
on mokkaa? ja rattia voi vielä mennään. Viikon sateet olivat pelin kuluttajaversio. Rankin
säätää pystysuunnassa. Lisäva- pehmittäneet soratien reunat mitä markkinoilla on ja meidän
rusteena saa myös etäisyyssää- useampien tavoittamattomissa,
dön. Täysi kymppi. RANKASSAKIN KANTTAUKSESSA mutta mikään ei estä haaveile-
Keskikonsolista valitaan masta. Ehkä joskus...loppujen
sopiva vaihde ja PRO R2 lähtee KALLISTELU ON TODELLA VÄHÄISTÄ, lopuksi. Kysymys on kuitenkin
tyhjäkäynnillä liikkeelle. Ensim- KIITOS SUPERJOUSITUKSEN. lopulta valinnoista.
42