Page 41 - 4x4 Maailma | KESÄ-HEINÄ-ELO 24
P. 41
Ratti saa kiitoksia kaikilta osin myös säädettävyydeltään. Alalaidan muotoilu ei häiritse, kun kierroksia on vain 1.5.
katkeaa on vaihdettava koko
paketti. Onhan se helppoa, mutta
voi olla hintavaa. Veto-akselit
eivät ole mitään super -järeitä,
mutta ovat kuitenkin 28 -spoori-
set, mutta materiaalista tarkem-
min ei hiiskuta. Tiedä sitten, mikä
on heikko paikka? Antaako periksi
ensin nivel vai vetoakseli, kun vä-
kisin vedätetään hidas-alue päällä
renkaat linkussa, etulukko päällä,
senttisentiltä kalliota ylös. Eivät
ole ainakaan jenkeissä aiheutta-
neet ongelmia 35” -kisarenkailla.
Kokemuksesta voi sanoa, että se Info -näyttö on selkeä. Se on myös Android/Iphone yhteensopiva.
”sulake” löytyy aina.
Ajossa
Meillä oli mahdollisuus ottaa
tuntumaa RZR PRO R2:een sora-
tiellä ja voi sanoa, että kokemus
on uskomaton. Vaikka kyseessä
on täysi raaseri on sisäänkulku
helppoa, ovet avautuvat reilusti
ja tilaa on. Sparcon penkit saavat
kiitosta samoin nelipistevyöt,
jonka ylävöissä on rullat. Erittäin
helpot ja vaivattomat käyttää.
Kun penkille on päässyt, siinä
istuu kuin tatti. Mukavasti ja
tukevasti. Jalkatilaa on ja vasem-
malle jalalle löytyy kunnon tuki.
Keskikonsolista valitaan sopiva
ajomoodi (2WD, 4WD, ja 4WD Ohjauspyörän oikeanpuoleisilla painikkeilla säädetään ajomoodia Baja,Rock,
etulukolla) ja ajomoodi (Race, Track ja Comfort. Punaisella napilla jousitus säätyy välittömästi tiukimpaan
Rock tai Sport). Ride Comman- asentoonsa esim. hyppyjen alastulossa.
39