Page 69 - 4x4 Maailma | KESÄ-HEINÄ-ELO 24
P. 69
Viimeinen trial-kilpailu
Tommi oli salaa ilmoittanut auton
Mad Moose Racingin Mäntsälän
Trial -kisan harraste/standard
-luokkaan. Kun Benkku alkoi
ihmettelemään poikansa kiirettä
loppuhommien kanssa, joutui
Tommi kertomaan tulevasta
kisasta. Asiasta päästiin sopuun,
kun sovittiin että mennään aja-
maan vain huvin vuoksi ja auton
kyljet pidetään ehjänä ja suorina.
Rangella ei paljon ehditty ajaa
ennen kisoja ja Benkullakin oli
ajamisesta reilu 20 vuoden tauko.
Kaikki meni hienosti, auto toimi
kuin kello ja säilyi ehjänä. Sijoitus
Kuvasta puuttuu moottorin öljypohjan panssari, vaihdelaatikko ja alennusvahteisto on suojattu oli 4. Tuleeko jatkoa? Ei kuulem-
asiallisesti.
ma tule. Mäntsälän ratakin oli
sellainen, että jos olisi halunnut
virhepisteittä selvitä se olisi
vaatinut aika paljon ulkopeltien
oikomista...jälkeenpäin. Rangella
ajellaan jatkossa vain safareita
ja siihen se on hieno peli. Tosin,
koskaan ei tiedä mitä Ingmanien
4. sukupolvi eli Tommin lapset
tekevät. Vielä nyt tuleva suku-
polvi on siinä iässä, että Offroad
pienoisautot ovat riittäneet.
Benkku ja Tommi kiittävät:
Takakulma on leikattu pois ja raudat suojaavat iskuilta. Myös puskuri on Kellotrans Oy, Tikkurilan Romu
tukevampaa tekoa. Oy, Autohuolto Arvi Hämäläinen
Oy, Vantaan Auto ja Rengas Oy,
Englannista löytyi lopulta neu- sieltä ne löytyivät. Lähetys vielä Reijo Sihvonen, Kari Sihvonen, 4x4
loja ja myös soitto Jyväskylään hoidettiin pikapikana suoraan Maailma. Lisäksi iso hatunnosto ja
Cros4WD:lle auttoi. Jyväskylän Sipooseen. Joten ISO kiitos lähti kiitokset niille lukuisille, jotka ovat
pojat saivat ARB:n kaivelemaan Jyväskylään. Nimittäin siinä vai- vuosien varrella tarjonneet aut-
hyllyjään Tsekin keskusvaras- heessa alkoi valmistumisella olla tavaa kättä, varaosia ja neuvoja
tossa ja suureksi yllätykseksi... jo kiire. matkan varrella.