Page 68 - 4x4 Maailma | KESÄ-HEINÄ-ELO 24
P. 68
Rangen heikko kohta
voimansiirrossa eli murrokset ja
vetoakselit on vaihdettu HD osiin.
Vanhan korimallin Land Rover 110
murrokset ja 24-uraiset vetoakselit
Ausseista Jack McNamaralta.
Kokemus on osoittanut, että kestää.
Edestä löytyy suojaputki, vahvistettu eturaidetanko, suojattu perä ja suojattu vahvistettu taka
raidetanko. OIhjausiskari on nyös nostettu turvaan.
Koska alennusvaihteisto oli
Land Roverista tuli mukana
kardaanikäsijarru. John Craddockin
-kitillä saatiin paketti pienemmäksi,
jolloin pohjapanssariin ei tarvinut
tehdä pattia.
ison työn konehuoneessa maala-
malla sen, uusimalla johdot,
vaihtamalla liitokset military
Etuakselia tuetaan 4x4Parts.fi Raptorin HD etuvarsilla, jotissa on 6 asteen caster -kulman korjaus. -luokituksen täyttäviin ja piilot-
Pyörien säätöä auttaa etupuolelta oleva Raptorin säädettävä Panhard -tanko.
tomalla sähköjohdot taitavasti
pois näkyvistä. Vetoakselit
tarkistettiin ja kyllä Australiaan
voi lähettää kiitokset. Vetoak-
seleissa ei näkynyt mitään
merkkejä rankasta kisakäytöstä.
Jarrusatulat elvytettiin put-
saamalla ja levyt kelpuutettiin
jatkoon, sen sijaan jarruputket
piti tehdä uusiksi, vanhat olivat
hapertuneet olemattomiin.
Takaperä tarkistettiin ja se sai
jatkaa sellaisenaan, etuperästä
löytyi ARB:n lukon ongelma eli
päätypultit olivat löystyneet.
Lukon purkamisen jälkeen selvi-
si, että ainoastaan lukon neulat
olivat kärsineet ja ne piti uusia.
ARB oli uusinut lukon vuosien
saatossa ja alkoi 30 vuotta van-
haan lukkoon osien metsästys.
Taka-akselia tukevat 4x4Parta.fi Raptorin HD tukivarret ja vaimennus hoidetaan Trail Masterin Osa löytyi omasta varastosta,
Stage II pitkillä pumpuilla.
mutta ne tärkeät neulat eivät.
66