Page 63 - 4x4 Maailma | KESÄ-HEINÄ-ELO 24
P. 63
Roverin oma 4.6 -litrainen V8 on alunperin kotoisin Discoverysta. V8 sai piristysruiskeen, kun ilmansaantia hiottiin ja kansia kevennettiin.
Moottorinohjaukesta vastaa MegaSquirt ms. 3.. Konehuone on muuten ilo silmälle.
Iskarin ylätolppia jatkettiin iskareiden pituuden vuoksi. Jos Konehuoneesta löytyy polttoaineen painemittari. Ongelmien sattuessa
asiaa ei tietäisi, sitä olisi mahdoton huomata. Työn jälki on niin helpottaa vian etsintää, onko se sytkäpuolella vai polttoaineen
siistiä. saannissa
kutti kaikkeen yleisön määrään, mielessä. Ratojen vaikeusaste Uusi aika
sponsoreihin ja lopulta se näkyi kasvoi kokoajan ja olisi vaatinut
järjestävän kerhon kassassa. autoon isoja muutoksia, työt Seisokki kesti lähes 10 vuotta.
veivät yhä enemmän aikaa ja Silloin Benkku otti puheeksi
Kilpailulisenssin lopullinen päätös syntyi, kun Tommin kanssa, että pitäisi var-
leikkaaminen sponsorit yksi kerrallaan vetäy- maan pyytää Romu Keinästä ha-
tyivät. Benkku leikkasi oman kemaan Range pois. Asia jäi vielä
Kaudella 1994 tuli luokka 2:ssa lisensinsä yhdessä Valantin Ekin silleen, kunnes Benkku huomasi,
toinen sija. Suurempia muutok- kanssa vuonna 1997. Benkun että Tommi alkoi puuhaamaan
sia ei tehty, suurin työ lienee nuorempi poika Tommi kävi aja- Range kimpussa. Kaikki riisuttiin
ollut uusien sääntöjen vaatima massa vielä muutaman kerran nippeleiksi ja runko puhallettiin,
turvakehikon teko sisälle. Päätös kisoja ja safareita. Vuonna 2010 hitsattiin ja maalattiin. Tommin
lopettamisesta kasvoi kokoajan auto jäi seisomaan. into vanhan Range parissa sai
61