Page 55 - 4x4 Maailma | KESÄ-HEINÄ-ELO 24
P. 55
Helmasuojat ovat tyylikkäät. Helman alapelti on kulutustavaraa.
valmiiksi. Oikeastaan MB-Mobi-
len Suzuki on rakenneltu pääosin
niin pitkälle, että mahdollisessa
jatkorakentamisessa auton omis-
tajan on itse päätettävä kumman
puolelle vaaka kallistuu. Auton
maantie- ja maasto-ominaisuu-
det, kun eivät kulje käsi kädessä.
Nykyisellään Jimnyn MB-Mobilen
Offroad Edition sopii hyvin met-
sästysporukoille, sähköyhtiöille,
urakoitsijoille yms. tarpeisiin eli
asiakasryhmää riittää. Vaikka
Suzuki on pieni, siitä on moneksi
Takana panssarin ja kuumana käyvän katalysaattorin väli on juuri sopivan ja se melkein mahtuu taskuun.
kokoinen, jotta turve yms. mahtuu sinne hyvin, muttei pois. Maastossa se on kuitenkin Veli
Ponteva ja MB-Mobilen Offroad
Suzukin pohjassa on laaja mien korvakkeet eivät. Jo edellä Edition tekee siitä vielä ponte-
yhtenäinen panssari. Yhtenäi- tuli todettua, että kysymykseen vamman.
sen panssarin käyttämisestä mitä ja miten alustapanssaroin- On hienoa, että pää on auki
on yhtä monta mielipidettä tia tehdään riittää vastauksia. eli uskalletaan vihdoinkin luot-
kuin on vastaajaa. Huonoina Jokainen vähän tekee omalla taa kotimaiseen tieto/taitoon
puolina on pestävyys ja jos ,ja tyylillään, joka tietysti... on se auton rakentelussa. Ei tarvitsisi
kun, sen joutuu irroittamaan on maailman paras. tuoda ulkomailta tehtaan muun-
sen saaminen takaisin entisiin noksia, joiden käytettävyys on
rungon kiinnitysreikiin pienen MB-Mobilen Offroad yleensä meillä yhtä kaukana
takomisen paikka. Nykyautois- Jimny kokonaisuutena kuin maa on auringosta. Fakta-
sa on myös kaiken maailman han on, että me itse tiedämme
katalysaattoreita, jotka käyvät Jimnyn Offroad Edition by parhaiten mitä suomalainen
todella kuumina. Pohjapanssarin MB-Mobile on nostanut huomat- maasto vaatii.
ja rungon väliin kuivuva märkä tavasti vakiosuzukin ominaisuuk-
kunta on syttyessään erittäin sia, kuitenkin pilaamatta maan- MB-Mobilen on tarkoitus rakentaa
hankala sammutettava vaikka tie ominaisuuksia. Kun autoa ainakin aluksi muutaman kappa-
olisi tilaakin. Yleensä tilaa ei ole. rakennetaan näinkin paljon ja leen sarja Offroad Edition -malle-
Nosturilla katsottaessa MB-Mo- sillä säilyy takuu on se kuluttajan ja, joilla tutkaillaan markkinoita.
bilen Suzukin pohjapanssarin kannalta aina iso plussa. Jokainen Hinnan huomioiden voi uskoa au-
arin paikka on kuskin puolella voi parannella autoa sitten omien tojen häipyvän myymälästä vilk-
taka-akselin etupuolella missä tarpeidensa ja mieltymysten mu- kaasti. Kun katsoo hintaa ja miettii
katalysaattorin ja panssarin kaan, mutta perustyö on tehty Offroad -paketin hintaa sitä voi
välissä ei ole paljon tilaa. Ei hyvä. sanoa edulliseksi, kun asennus-
Panssaroinnissa oudoksutti YHTENÄISEN PANSSARIN työlle, muutoskatsastukselle
myös, että tukivarsien päät oli vaadittavine EU -dokumentteineen
suojattu, mutta esim. takana KÄYTTÄMISESTÄ ON YHTÄMONTA ja nelipyöräsuuntauksineen pitää
alimpana olevat iskunvaimenti- MIELIPIDETTÄ KUIN ON VASTAAJAA. se oma hintansa laskea.
53